Kampen herstelt zich van nederlaag

Bruchterveld 1

VV Kampen 1

24 november 2018 14:30

Onbekend

BRUCHTERVELD – VV Kampen heeft zich goed hersteld van de nederlaag bij DKB. Zaterdag won de formatie van trainer Meloudi Zaki de lastige uitwedstrijd bij Bruchterveld met 1-2.

Kampen begon gretig en kwam al in de 11e minuut op voorsprong. Ömer Öztürk scoorde in de rebound. Daarna ging Kampen goed door. In de 39ste minuut kwam de ploeg op 0-2. Nebi Öztürk was de doelpuntenmaker.

Bruchterveld had weinig te vertellen, maar kwam een kwartier voor tijd toch terug in de wedstrijd. Een communicatiefout achterin bij Kampen werd afgestraft. Daarna kwam Kampen onder druk, maar uiteindelijk wisten de bezoekers de voorsprong over de streep te trekken.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!